Minnen från Island

Allmänt
Vilka minnen jag har från Island! Ett land med fantastisk natur och trevliga människor. Reykjavik är en så grmytlig storstad, dyrt, men trevligt.
Islandshästarna betar i godan ro, tillsynes helt obrydda av den storslagna naturen.
 
Gullfoss.
 
Dessa bilder värmer mitt hjärta.
 
Jag har legat lågt här på bloggen ett tag. Jag har haft noll inspiration att skriva och att dela med mig. Jag har känt mig trött på sociala medier och vill bara umgås in real life. Det kan bero på att jag haft tokfullt på jobbet och hemma. Jag hinner knappt träffa vänner. Nu hoppas jag dock att jag går en lugnare period till mötes.
 
Glädjande är dock att jag fick förstelärartjänsten som jag sökt. :)
 
Nu ska jag samla mig lite inför det seminarium jag snart ska hålla i. Kram på er!

Kommentera inlägget här: