Lapplandsveckan

Allmänt

I år har Lappis inte börjat på ett optimalt sätt för vår familj. Innan Lappis hade M feber och ont i halsen. När vi kommit på plats i husvagnen fick Ville feber och dag 2 fick jag feber. Nu är det onsdag och jag vaknade med 39,3 och kände mig riktigt risig. Jag åkte hem till mamma och pappa och stannar där idag. Jag hoppas jag blir frisk under dagen. Vi har lånat ut vårt hus så jag vill inte vara där just nu. 


Jag planerar att åka tillbaks till Lappis i kväll. Jag saknar min familj när jag är borta från dem. 

Nu ska jag bara vila och läsa lite. 

I går försvann strömmen från området på grund av överbelastat el-nät. Skellefteåkraft fick komma med en ny transformator. Enligt A är den nya kraftigare än den förra så jag hoppas att den ska klara av alla husvagnar som har en el-plats. Nej, nu ska jag vila en stund. Vi hörs!

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 birgitmaria:

skriven

Krya på dig!

Svar: Tack snälla du. Det känns redan mycket bättre.
Hanna C. Blomqvist