Ny bok på G

Allmänt

Just nu läser jag en ny bok. En biografi faktiskt.


Jag gillar Birro. Han vågar säga vad han tycker utan tanke på konsekvenser eller vad som anses vara OK. Han har också mött svårigheter i livet och lärt sig av dem.


Idag ska jag bara njuta av dagen. Förvisso ska jag springträna först men sedan... Hängmatta  och bok känns som en lagom plan.

Jag njuter av sommaren. Jag vill verkligen inte ha höst och vinter, jobb och en massa måsten. Ett sabbatsår vore något...


Vad sägs om mitt blomsterland? 🤣 Det här med trädgård är verkligen inte min grej. Det finns alldeles för mycket ogräs i världen. 


Ha nu en bra dag. Tack till birgitmaria.blogg.se för att du läser det jag skriver.  ❤❤❤

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 birgitmaria:

skriven

Tack, detsamma <3
Det här verkar vara enda sättet vi kommunicerar på nu *skratt* Dax att ses snart, tycker jag:-)

Svar: Jo. Det vore ju kul. 😁
Hanna C. Blomqvist