Sommarmorgon

Allmänt Fru Blomma tipsar om böcker

Sommarlov med regn och rusk. Min man gick upp tidigare än jag och jag började fundera på om vi hade något och fira. Bröllopsdag, namnsdag... Ni förstår att det inte händer ofta. När jag kom upp höll han på att fixa med fotbollen. Hans engagemang tar aldrig slut. Jag är faktiskt riktigt imponerad.


Idag ser det riktigt trist ut ute, men kanske att det klarnar. 

Nu ska jag fortsätta med att göra ingenting. Kanske läsa lite i "Hjärtats innersta röst" av Jan-Philipp Sendker. 

Det är en väldigt bra bok. Annorlunda i sin handling och man får vara lite öppen för det man inte tror hör till verkligheten. Det är fortsättningen på boken "Konsten att höra hjärtslag" som var en underbar och annorlunda kärlekshistoria. Om ni inte läst dessa så rekommenderar jag er att göra det i sommar. 

Kommentera inlägget här: