Godmorgon!

Allmänt

Skriv inläggstext 

Godmorgon! Lilleman är sjuk idag i feber, men pigg ändå.  Han ska få vara med mormor och morfar, vilket är det bästa han vet ( tillsammans med att vara hos farmor och farfar ). Vi har så tur som har dem nära.


Igår var jag ute och sprang med Silje. Hon kom förbi och drog med mig ut. Det känns riktigt bra med konditionen, trots vintern. Det måste bero på hemmaträningen och promenaderna. Jag ser fram emot att nys gymmet öppnar på Norräng. Då blir nästa vinterskor träning mycket roligare. 

Idag ska vi se Jesus Christ Superstar med eleverna. Det ska bli så kul! Jag har hört så mycket bra om föreställningen. 

Ha nu en riktigt skön fredag.

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Hej Cherry!
Har Du sett tävlingen? Jag tycker du ska vara med. Du skriver ju redan positiva inlägg.
Ps. Det står att man ska: "med Märk ditt inlägg med #HappiChallenge."
Är det i rubrik, taggar ell Skriv rutan, tro?
Vi sopar ju mattan med de andra bloggarna / hälsningar Lillm@ts

Svar: Visst ska vi vara med! 😊
Fru Blomma