Tappat fokus

Allmänt Fru Blomma tipsar om böcker

Jag var så trött idag. Jag upplevde att all energi var borta. Har jag drabbats av något virus? Jag är lite illamående också. Sedan sov jag en stund mitt på dagen, hur ljuvligt är det inte att kunna göra det? ! Nu känns det mycket bättre. Jag tror att jag arbetat väldigt hårt på sistone och att jag helt enkelt behöver vila.


Jag tror också att jag bör satsa på att äta mer frukt och grönt och mindre socker. Jag ska försöka åka lite skidor här. Jag har dem med mig. Idag blev det en lång promenad med mamma. ❤ Jag har verkligen världens bästa föräldrar. Tack gode Gud för det. 

Jag läste ett inlägg i en blogg jag inte kände till förr. nataliemariasophie.wordpress.com och jag kände mig så glad över att hon hittat något som förändrat allt för henne. Gå in och läs vet jag.

Nu ska jag diska undan från middagen.  Det blev rester idag. Vi har haft det skönt i solen och jag ser hur dimman lägger sig över sjön. Snart är det mörkt. 


Jag har börjat läsa en bok. Maos sista dansare av Li Cunxin. Vi ska samtala om den i bokcirkeln sedan. Den verkar jättebra!

Kommentera inlägget här: