Självpepp #urbanchallenge

Allmänt
Jag tycker att det är en så bra idé att våga säga till sig själv vad man är bra för. Jag arbetar som lärare och ser många ungdomar som tvärt om bara vill och kan konstatera vad de är dåliga på. Många är experter på att berätta vad som är fel med vad de gör, hur de ser ut mm. Därför tänker jag vara med i tävlingen #urbanchallenge för att berätta vad det är som jag är bra på.
 
Jag är bra på att bjuda hem vänner och på att ordna trevliga middagar. Jag är en social person som uppskattar att umgås med andra. Jag är också bra på mitt jpbb. Jag har bra relationer till mina elever och jag har goda kunskaper gällande mitt arbete. Dessutom är jag en bra mamma.
 
Som ni ser kom jag på en hel massa som jag är bra på. Vad härligt! Ha en bra dag!
 
 
#urbanchallenge;

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 birgitmaria:

skriven

Vilken smart idé och du är verkligen bra på det du skrev! Jag är oxå en bra mamma och jag är bra på mitt jobb :-) Sen är jag bra på att vara jag ! Kram <3

Svar: Underbart!
Hanna C. Blomqvist