Doktorsbesök och glass

Allmänt
Idag har plockat bort julen. Vi har i alla fall börjat. Lillen har också varit på besök hos doktorn. Det avslutades med cafebesök. 
Min lilla älskling är världens tappraste kille. Jag är så tacksam och glad över mina tre barn.  De är värda allt!

Liv och jag har börjat plocka bort julen. Det blir alltid lite stökigt, men det är bara tillfälligt. Sedan är det ljust och fräscht! 
Gott nytt år förresten. Vi firade  in det nya året tillsammans med Hultebrands. Vi åkte pulka, bastade, åt oxfilé-planka och hade trevligt. 
Nu börjar det bli dags att röra på sig. Vi ska besöka biblioteket innan vi åker hemåt. Ville vill låna lite böcker. Hoppas ni får en fin fortsättning på 2018. Kram!

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 birgitmaria:

skriven

Hoppas han kryar på sig snart!
Här behåller vi julen lite till. Jag tycker att det är mysigt :-)

Svar: Det är mysigt med julen, men längtan efter våren är större.
Hanna C. Blomqvist