Lågkaloridag

Allmänt
Åh vad jag är hungrig! Jag har lågkaloridag idag och jag håller på att svälta ihjäl. När jag kommer hem ska jag äta en bit torsk och kokt potatis och broccoli. Jag längtar!
 
Då var måndagen snart avklarad. I kväll har flickorna fotbollsträning och jag har styrelsemöte med KD. 
 
Helgen har varit helt underbar, faktiskt. Vi har umgåts med vänner både fredag, lörda och söndag. Vi åkte skoter lördag och söndag och fick mycket frisk luft. Föret var helt underbart.
 Fotograf: F.Saellström
 
Det var lite mulet, men solen tittade fram emellanåt. Dock fick vi lite regn på söndagen. :( Men när jag och A skulle skotta av taket lite sken solen och det droppade härligt från taken. :)
 
Nu är det dags att hämta lillen från dagis. Vi ses!

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Cissi:

skriven

Låter som en mysig helg! Hoppas du överlever lågkaloridagen ;)

Svar: Jag kämpar på.😓
Hanna C. Blomqvist

2 birgitmaria

skriven

Låter härligt! Med skoter alltså... inte lågkaloridag;-)

Svar: Agree!
Hanna C. Blomqvist