Sportlov

Allmänt
Vi är i stugan och här SPORTLOV. Det är så lyxigt och helt magiskt att få vara här med syrran och lilla Bus. 
De små kusinerna har så roligt tillsammans. Jag önskar de kunde stanna hela veckan. 
Jag njuter så mycket av att få prata och prata, skratta och gråta med min syster. Det är värt allt. 

Snön fortsätter att falla. Det är helt otroligt att det finns så mycket snö. Det är vitt, vitt, vitt. Träden är tyngda av snö. 

Under lovet ska jag gå promenader, åka skidor och läsa böcker. Jag har tre med mig. Med tre barn kan det bli lite svårt att hinna med, men farmor och farfar finns ju i stugan bredvid.

Till alla lärarkollegor där ute: hoppas ni får VILA under lovet. Kram!

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 birgitmaria:

skriven

Så mysigt!!

Svar: Snälla du. Tack för din kommentar. ❤
Hanna C. Blomqvist