Nya böcker

Allmänt Fru Blomma tipsar om böcker Träning
Jag läser just nu två böcker. Jag läser Manglade dukar och vita servetter av Eva Klingberg.
Manglade dukar och vikta servetter (pocket)
Bilden lånad här. Jag har inte hunnit så långt men den verkar mysig och avkopplande. Sedan lyssnar jag på Keplers Lazarus, vilket är en mycket spännande och otäck bok. Otroligt fängslande. 
Lazarus (inbunden)
Bild lånad här.
 
Jag tycker verkligen om Keplers böcker. De är riktiga bladvändare. 
 
Jag måste säga att det är fantastiskt härligt att det är fredag. Jag avslutar arbetsdagen med friskvårdstimme, vilken jag ska spendera på gymmet. Igår sprang jag 40 minuter på löpband och sedan styrketränade jag. Idag blir det lugnare, kanske 30 minuter på löpband och styrketräning.
 
I kväll är det middag med Alliansen för att fira framgången i vår kommun. Det blir nog trevligt. Vad ska ni göra i helgen?

Kommentera inlägget här: