Världens bästa gym och goda grannar

Allmänt
Vilken förmån att kunna träna på Trim365! Idag sprang jag 30 min på löpbandet och tränade sedan mitt program med vikter. Det var lugnt och fint på gymmet.

I helgen har vi umgåtts med våra närmsta grannar, lördag med familjen S och söndag med S och F. Så mysigt och trevligt. Tänk att ha så fina vänner!

Solen har värmt oss och vi har städat i trädgården och plockat ner studsmattan. Jag hoppas solen kommer att skina mycket i veckan för det är hållbarhetsveckan här så jag kommer att cykla till jobbet varje dag. 
Jag planterade om lite blommor som fått vara ute i sommar och som nu ska flytta in. Jag gör det för att slippa få in en massa blomflugor. 
Nu ska jag lägga mig och läsa Sebastian Staksets bok.

Jag tycker att boken är fantastisk för den visar verkligen hur Gud räddar honom och ger liv och mening och hopp då allt verkar hopplöst. Ett tips helt klart.

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 birgitmaria:

skriven

Det blev varken cykel eller träning idag. Tar igen det imorgon.

Svar: OK. Jag hade ett härligt pass. Är nöjd. 😀
Hanna C. Blomqvist