16 år

Allmänt
Idag firar min man och jag 16-årig bröllopsdag. Vi är dock inte på samma ställe eftersom han är hemma och jobbar och jag är i stugan med barnen. Jag var dock på Pärlan i Örträsk och åt lunch med min svärmor. Vi har ju också varit ett par i 16 år.😜

Det vräker ner snö idag. Förutom vår utflykt till Örträsk håller vi oss inne.





Barnen bakade chokladbollar precis efter att jag hade städat. Sedan var det bara att plocka fram dammsugaren igen. 👍

I kväll kommer min äldsta dotter hem. Hon har varit en vecka i Jokkmokk med en kompis. Det ska bli så roligt att vara tillsammans med henne igen. 

Ha en trevlig dag!

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 birgitmaria:

skriven

Grattis! Ja, när han inte är närvarande får svärmor hoppa in som substitut;-)
(visst var det viktigare att fira de första åren? Så känner jag iaf. Nu gör det inget om det inte blir så märkvärdigt. )

Svar: Håller med. Samtidigt vill man göra roliga saker men vi var just i Stockholm så vi har haft vårt roliga.
Hanna C. Blomqvist