Sista kvällen på ledigheten

Allmänt Personliga mål
I morgon går jag tillbaka till arbetet. Det är blandade känslor. Det är så härligt att vara ledig och sommaren har varit fantastisk. Dock ser jag fram emot att se mina arbetskamrater, att komma tillbaka till rutinerna mm. Varje terminsstart känns som början på något nytt, faktiskt i högre grad än starten på ett nytt år.

Under detta skolår skulle jag vilja bli färdig med den sammanställning(rapport) jag skriver under mitt försteläraruppdrag. Jag skulle vilja utveckla arbetet i ämneslaget och nå ännu längre i samarbetet med mina elever. Personligen skulle jag vilja börja träna på gym och kunna hålla kvar vid de goda rutiner jag haft under sommaren. Vi får se om jag nå mina mål.

Till mina kollegor: Vi ses imorgon!

Kommentera inlägget här: