Trevlig middag

Allmänt Fru Blomma tipsar om böcker
Vi har varit hemma hos min "nästan-syster" på middag. Det var räkor, älgkött, sallad med chevre opch glass till efterrätt. Det är alltid roligt att umgås meddd vänner. Motorveckan pågår för fullt. Jag vill ha en Mustang och en retro husvagn. Jag vill verkligen ha en husvagn, men vi är inte riktigt eniga där ännu, min man och jag. En dag kanske. 
 
Nu ska jag plugga in hörlurarna och gå en långpromenad och lyssna på min ljudbok. Jenny Colgans bok, Sommar på den lilla ön i havet
Sommar på den lilla ön i havet
Jag vågar nästan påstå att jag har läst ALLT Jenny Colgan skrivit och jag tycker hon skriver jättebra "feel good" böcker. Helt klart ett tips. 
 
Hoppas ni alla får en trevlig kväll.

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 birgitmaria:

skriven

Den har jag inte läst. Vem är det som läser på inspelningen?

2 birgitmaria

skriven

Den har jag inte läst. Vem är det som läser på inspelningen?

Svar: Hej! Det är Kerstin Andersson som läser upp den.
Hanna C. Blomqvist