Påsk

Allmänt Fru Blomma tipsar om böcker Fru Blommas hälsotips

Vilka ljuvliga dagar vi haft detta påsklov! Det bästa är att vi har fler dagar ledigt. Jag har hunnit läsa tre böcker av Anders De La Motte. Nu håller jag på med Vintereld.
Jag tycker att han skriver spännande berättelser men blir lite trött på att han bygger berättelserna på samma sätt med ständiga återblickskapitel,  samt att huvudkaraktären är en ny person i varje bok. Det hade varit trevligt att följa en karaktär och se dess utveckling under några böcker. Hans huvudkaraktärer är differentierade personer som man gärna hade följt, men som man nu tvingas säga farväl till efter varje bok. 

Jag har beställt två Feel Good- böcker också. Jag ser fram emot att börja med någon av dessa. Kanske i morgon?

Hoppas ni har en fin påsk. Jag har haft ett fint lov, men har haft svårt att komma till ro. Jag har fått öva mindfulness och gå promenader. Jag kan förresten tipsa om appen Compassion. 

Kommentera inlägget här: