Jag har blivit bestulen

Allmänt
Jag var med barnen på badhuset igår. Vi hade riktigt mysigt. De lekte och jag hann både båda med dem, fika och tala med andra vuxna på badhuset. Så när vi skulle göra oss klara och åka hem märker vi att någon tagit Villes necessär med motiv av Lilla spöket Laban. I den fanns ansiktskräm, foundation, min nya parfym, deo, mascara mm. Jag hade packat ur duschkräm, schampo och balsam. Hela necessären var borra och jag var ledsen och Ville med. Det var ju hans fins necessär. 

En annan förälder fick bära ut sin son till bilen utan skor, för de alldeles nyinköpta skorna var stulna, de med. En tredje förälder berättade att deras son blivit avstulen dina skor på simhallen veckan innan. Det är så tråkigt, för man vill ju kunna lite på människor i vår lilla stad. Necessären är märkt med min sons namn och jag har lämnat mitt telefonnummer till badhuset. Jag hoppas att den kommer till rätta. 

Idag ska  vi till kyrkan och sedan till Vindeln på kalas. Lilla Elsa fyller två år och det ska vi fira.

Här kommer några bilder från de senaste veckorna.

De här möblerna vill jag köpa till glasverandan.

Förra söndagens skotertur.

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Så trist😢hoppas dagen idag uppväger❤️

2 birgitmaria

skriven

Så himla tråkigt att folk inte kan skilja på ditt och mitt! *morr*

Svar: Ja, men den personen kanske behövde grejerna bättre än jag. Jag är lyckligt lottad som kan köpa nytt. ❤ Miss you.
Hanna C. Blomqvist