Hälsa och träning

Allmänt Fru Blommas hälsotips
Idag har jag avslutat dagen med en ny brygd. Det ska tydligen få igång förbränningen under natten. Ni hör. Jag är desperat. 😜 
 Efter att ha kokat och silat såg det ut så här.

 5 dl vatten, 1 citron, en knippe persilja, en msk äppelcidervinäger,  1 tsk malen torkad ingefära och en nypa kanel. 

Förutom att dricka detta kör jag 5:2 och förra veckan sprang jag 3,8 km två gånger och jag har börjat promenera till jobbet. Det tar 50 minuter. Visst borde det ge resultat? Jag känner mig i alla fall pigg och stark och glad. Det är alltid något. 😃

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 birgitmaria:

skriven

Bra jobbat! Jag har oxå tränat bättre i ca en vecka *haha* Äter fortfarande för mycket och allt... den där drycken lät inte god...

Svar: Den var överraskande dryckesbar. Därmedsagt inte god.
Hanna C. Blomqvist