Träning

Allmänt Fru Blomma tipsar om böcker Träning
I veckan har jag hunnit vara på body pump och box. I morgon ska jag springa på löpband och styrketräna. 

Box var en erfarenhet. Det var sjukt jobbigt! Jag har nog aldrig tagit ut mig så mycket. Instruktören lovade dock att det skulle gå lättare nästa gång. Jag ska på samma pass nästa vecka. Min "partner" Birgit var jätteduktig. Jag var verkligen imponerad. Hon är så stark. 

Jag har försökt byta ut alla snabba kolhydrater mot långsamma. Råris, matvete, ägg, råkost mm. Vi får se om det går någon skillnad. Jag håller koll på kalorierna samtidigt. 

Jag håller på att läsa den här boken: 
Ni får en summering senare. Nu går den igenom orsaker till övervikt, samt hur man lyssnar på sin kropp. Den har också gått igenom lite av kroppens kemi,  hormoner mm. Jag tycker den är intressant. Jag såg en intervju med Erik Hemmingsson på nyhetsmorgon. 

Snart är första arbetsveckan gjord. Det var en raketstart. Jag ser fram emot helgen.

Ha det bäst!

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 birgitmaria:

skriven

Jag har sån träningsvärk!!!
Du var grym, du med!! Äkta girlpower igår eller kanske "tantpower" Hahahaha

Svar: Tantpower, no way! Girl power💪
Hanna C. Blomqvist