Sportlovet

Allmänt



Sportlovet gick fort. Sista helgen var vi i stugan tillsammans med goda vänner. Det snöade i mängder, men vi kunde köra en del skoter. Lunchen intogs ute och middag inne. Vi satsar alltid på att äta riktigt gött i stugan. Stortjejerna gjorde sushi.  Det tog ca 2,5 h att göra och ca 20 min att rensa faten. Vi värd så hungriga och det var så gott!

Ni har man hunnit jobba halva veckan och man är i gång igen. Nu börjar den mest hektiska perioden då eleverna gör nationella prov i båda mina ämnen. På med hjälmen, in i dimman, som Åsa brukade säga. 

Jag har hunnit träna två gånger i veckan. Box och styrketräning och löpband. I morgon kör jag veckans tredje och sista pass. Då blir det Zumba.

Jag har fått hem alla Anders De La Mottes böcker så jag ska lägga mig och läsa lite innan det är godnatt. 




Kommentera inlägget här: