Slutet på en hektisk dag

Allmänt
Så trött jag är nu! Det har varit en hektisk dag med arbete och skjuts mellan sjukhus och hem. Två av mina barn har haft besök hos doktor och tandläkare och när man själv inte räcker till finns mormor och morfar. De fixar dessutom middag till oss. Farmor har tagit hand om Lipton och promenerat med honom i regnet. Tur att hon hittat en så fin, lila regnrock!

Kvällen har gått snabbt. Såg en dokumentär om en ung kille från  Vindeln som omkom i en olycka. Tårarna rann eftersom jag är lärare till pojkar och flickor, som precis som han, är glada i bilar och livet. Mina tankar går till familjen. En fin dokumentär också om samhörigheten i ett litet samhälle. 
Jag hann inte fara och träna förrän 21.00 så jag var inte hemma förrän efter 22.00. Nu är jag redo för sängen. Godnatt. 
Bjuder på en bild av några coola killar som sjöng i kören på sommaravslutningen i söndags. 

Kommentera inlägget här: