En dag på Lycksele djurpark

Allmänt

Trots några regnskurar och att birgitmaria.blogg.se slog sig blodig (det gick ändå bra) så hade vi en trevlig dag på Lycksele djurpark. 



Birgit och Freja var där och jag hade med mig alla barnen plus två kompisar. Vi såg sälmatningen och vargar och björnar. 

Jag tycker dock att det är ganska dyrt att gå i  på djurparken. 550 kr för tre barn och en vuxen. Sedan kostar varje karusell dessutom. Jag skulle önska att de bytte ut karusellerns och rustade upp Leklandet så att det blev lite förnyelse.  Men på det hela är det en väldigt fin djurpark, väl värd ett besök.

 

Mina älskade ungar!

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 birgitmaria:

skriven

Det var trevligt! Lite onödigt blodigt bara... men det läkte ihop bra. Jag är lite öm än...

Svar: Hoppas verkligen att det läkte ihop bra.
Hanna C. Blomqvist