Späckat schema

Allmänt

I veckan är det fulltecknat i kalendern.  När jag i söndags såg det började jag stryka allt som gick att stryka. Jag orkar inte med att arbeta heltid om jag ska ha fullt schema även kvällstid. Jag måste ha lediga kvällar för återhämtning och för tid med barnen. Nu fick jag lös tre kvällar och det känns mycket bättre. 


Tro det eller ej, men det känns som om förkylningen håller på att släppa. Jag som varit förkyld i en evighet. Tack gode Gud! Nu ska jag läsa enligt bibelplanen. Godnatt!

I helgen var vi på Idrottsgalan. Föreningen som Ante är ordförande i fick pris. Min man höll ett kort tal som jag tror berörde många.


Sedan kommer två bilder från helgen dessförinnan då vi var i Stockholm och såg Green Day och åt på Gondolen.

Min man och jag. ❤

Kommentera inlägget här: