Tittar in och säger: Hej!

Allmänt

Idag ska jag packa in i husvagnen. Jag har förberett så det är bara att gå ut med grejerna. Jag vill så gärna ha en husvagn. Jag tycker det vore ett bra sätt att semestra på. Att se nya ställen men ha med sig ditt hem, liksom. Önskar bara att A tyckte som jag.


En liten sjukling har jag hemma. Feber och ont i halsen. Jag känner själv att det gör lite ont i halsen. 

Nu läser jag en ny bok: "Livet motorcyklar och andra omöjliga projekt" av Katarina Bivald. Jag har läst till sidan 108 och den är bra. Jag gillar den. 

Det är en lättsam bok som får mig att skratta högt ibland. 


Nu är det dags för kaffe och röstat bröd. Klockan är 7.52 och det är semester. Ville är uppe med tuppen, semester eller ej. Solen skiner härligt barn så jag hoppas på en härlig dag. Kram på er.

Kommentera inlägget här: