En arbetsdag till ända

Allmänt
Idag har jag hunnit med att beta av en massa arbeta som bildat hög på mitt skrivbord. 
Duktiga jag!

 
Sedan har vi fikat gott för jag bjöd på fika. Jag hittade dessa nybakta bullar på ICA i morse när jag skulle fixa lite lunchmat. Mmmmm.
 
I kväll ska vi laga köttbullar från Morbergs kokbok. Jag älskar Morbergs recept för han snålar inte på grädden. Vi ska fira Shirin som fyllt år i veckan. Annars bjuder kvällen på fotbollsträningar, sovkompis för M och förhoppningsvis en lässtund. Jag läser nu Mrs Angels tårtbageri av Gaile Parkin. 
 
Bildresultat för mrs angels tårtbageri
Du kan beställa boken till exempel här.
 
Jag tycker verkligen atta du bör läsa den här boken. Den är varm, rolig, lärorik och på kvinnornas sida. Mrs Angel är verkligen en som värnar kvinnorna i sin omgivning och hon gör det på ett effektivt och listigt sätt. Ett tips helt enkelt.
 
Hoppas ni också får en härlig kväll!
 

Kommentera inlägget här: