Härligt tokiga föräldrar

Allmänt
Vad underbart det är när man lämnar eller hämtar på dagis och ser alla dessa härligt tokiga föräldrar som lekande jagar sina barn och springer ikapp fram till ingången, eller hissar upp sina skrattande barn i luften när de hämtar dem. Jag är så glad att det finns så många föräldrar som bjuder på sig själva och som leker med sina barn utan att funder över vad andra ska tycka och tänka. I morse såg jag en rund och god pappa bli jagad av sitt barn fram till ingången. De såg båda mycket nöjda ut och jag blev så glad. 
 
Naturligtvis finns det många barn som inte har detta med sina föräldrar, men jag tänker ändå unna mig att vara glad för de barn som har det bra.
 
Bjuder på en bild av mamma och jag. Tack kära lilla mamma för att du gav mig en fantastisk barndom!

Kommentera inlägget här: